ΑΓΓΛΙΚΑ Letter_size Contrast TextToSpeech
ESPA
Συχνές Ερωτήσεις Τηλέ-Συμβουλευτικής
Πότε μπορώ να καλέσω;

Η Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Στήριξης Φοιτητών παρέχει τη δυνατότητα τηλεσυμβουλευτικής κάθε Δευτέρα 10:00 - 13:00 στην τηλεφωνική γραμμή 26610-87231.

Τι πρέπει να γνωρίζω για την υπηρεσία Τηλε-συμβουλευτικής;

Η επιλογή της Τηλε-συμβουλευτικής ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τις δια ζώσης συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης και δεν ενδείκνυται σε όλες τις κατηγορίες αιτημάτων.

Αποτελεί όμως μια ικανοποιητική λύση μιας πρώτης βασικής απάντησης σε ερωτήματα που σας απασχολούν, μπορεί να λειτουργήσει ως αρχική καθοδήγηση και βεβαίως διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ Συμβούλου και φοιτητή.

Τί είναι η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ;

Είναι η Τηλεφωνική Γραμμή στην οποία μπορείς να καλείς ώστε να μιλήσεις απευθείας με έναν  από τους Υπευθύνους Συμβουλευτικής και Στήριξης της Μονάδας, εκφράζοντας άμεσα το ζήτημα που σε απασχολεί.

Η Γραμμή αυτή αντικαθιστά τις Συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης;

Όχι. Η Γραμμή αυτή λειτουργεί ως μια πρώτη βασική επικοινωνία, προσφέροντας μια αρχική καθοδήγηση, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις τυπικές συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης για τις οποίες μπορείς να αιτηθείς μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας που φιλοξενείται στην Ιστοσελίδα της Μονάδας.

Πόσο διαρκεί συνήθως μια επικοινωνία με τη Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης.

Η τηλεφωνική επικοινωνία σου με έναν από τους Συμβούλους της Μονάδας, μπορεί να διαρκέσει κατά προσέγγιση έως και 20 λεπτά, αναλόγως το  ζήτημα που σε προβληματίζει.

Τί μπορώ να συζητήσω κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας και τί να περιμένω;

Μπορείς να συζητήσεις για οτιδήποτε σε απασχολεί καθώς η Συμβουλευτική είναι ένας ασφαλής χώρος μέσα στον οποίο μπορείς να “φέρεις” οτιδήποτε νοιώθεις πως χρειάζεσαι να συζητήσεις και να μοιραστείς.

Μπορείς να περιμένεις ότι θα μιλήσεις με έναν άρτια καταρτισμένο Σύμβουλο ο/η οποίος/α ενδιαφέρεται να σε ακούσει, να καταλάβει τις ανησυχίες σου και να σου προτείνει τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης τους.

Είναι εξασφαλισμένο το απόρρητο σε αυτήν την διαδικασία;

Η Υπηρεσία της Τηλεσυμβουλευτικής στην οποία και ανήκει η Τηλεφωνική Γραμμή  Συμβουλευτικής και Στήριξης εξασφαλίζει  το Απόρρητο της διαδικασίας το οποίο καλύπτει τόσο την όποια επαφή σου με τις Υπηρεσίες της Μονάδας , όσο και το τι θα ειπωθεί στις Συνεδρίες.

Οι πληροφορίες αυτές δεν διαρρέουν από την Υπηρεσία, παρ’ εκτός με τη σύμφωνη γνώμη σου και όποτε κρίνεται απαραίτητο.

Μπορώ να παραμείνω ανώνυμος/η;

Καλώντας την Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης, θα χρειαστεί να δηλώσεις τον αριθμό μητρώου φοίτησής σου. Τα στοιχεία αυτά δεν αξιοποιούνται αλλά λειτουργούν ως εχέγγυο του φοιτητικής σου ταυτότητας και άρα του δικαιώματός σου να απολάβεις της εν λόγω Υπηρεσίας.

Πώς θα επωφεληθώ από αυτήν την διαδικασία;

Θα επωφεληθείς καθώς θα μπορέσεις να επικοινωνήσεις όποιο ζήτημα σε απασχολεί σε εκπρόσωπο μιας Δομής που διασφαλίζει τα προσωπικά σου δεδομένα, σε ακούει ενεργά, δεν σε κρίνει και επιχειρεί να σε καθοδηγήσει, να σε ενημερώσει και να σε στηρίξει. Προσπάθησε να είσαι ανοιχτός/η και ειλικρινής γι’ αυτά που σκέφτεσαι, αισθάνεσαι και ανησυχείς κατά τη συνομιλία σου με τον/την Σύμβουλο της Μονάδας. Αν νοιώθεις αμήχανος/η ή ντρέπεσαι να μιλήσεις για αυτό που σε απασχολεί, ξεκίνα από κάτι λιγότερο σημαντικό ώσπου να αισθανθείς μεγαλύτερη ετοιμότητα.

Μπορώ να κάνω πάνω από μια συνεδρίες τηλεσυμβουλευτικής;

Αυτό θα το συναποφασίσετε με τον/την σύμβουλο που θα συνομιλήσεις. Αν ο/η Σύμβουλος κρίνουν ότι θα ωφεληθείς από επιπλέον επικοινωνία με τη Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης, θα ανανεώσετε το τηλεφωνικό ραντεβού. Αν όχι, θα σε καθοδηγήσει και θα σου συστήσει αυτό που είναι πλέον κατάλληλο για σένα, όπως να απευθυνθείς σε μια από τις Υπηρεσίες της Μονάδας Στήριξης Φοιτητών ή σε κάποια εξωτερική Δομή.

Μπορώ να έχω έναν πλήρη συμβουλευτικό κύκλο μέσω αυτής της υπηρεσίας;

Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ως μια πρώτη βασική απάντηση σε αυτά που σε απασχολούν, προσφέρει μια αρχική καθοδήγηση, αλλά ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τις δια ζώσης συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης και δεν υπάρχει η δυνατότητα παροχής ενός πλήρους συμβουλευτικού κύκλου.

Μετά τη τηλεσυμβουλευτική τί;

Η τηλεσυμβουλευτική αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα αντιμετώπισης αυτών που σε απασχολούν. Κατά τη διάρκεια της ο σύμβουλος αξιολογώντας τα δεδομένα που θα προκύψουν θα σε καθοδηγήσει για το ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα σου παραπέμποντας σε είτε σε ένα ολοκληρωμένο συμβουλευτικό κύκλο συμβουλευτικής/ψυχολογικής στήριξης στη Μονάδα Στήριξης Φοιτητών, είτε σε κάποια άλλη δομή ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Πόσο κοστίζει;

Η υπηρεσία τηλεσυμβουλευτικής όπως και όλες οι υπηρεσίες στη Μονάδα Στήριξης Φοιτητών είναι δωρεάν.

Υπάρχει κάποια δέσμευση από μέρους μου;

Η μόνη δέσμευση αν αποφασίσεις να κάνεις χρήση αυτής της υπηρεσίας είναι απέναντι στον εαυτό σου, προσπαθώντας να επικοινωνήσεις όσο γίνεται καλύτερα οτιδήποτε σε απασχολεί.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά αυτήν την υπηρεσία; ή πόσες φορές μπορώ να κάνω χρήση αυτής της υπηρεσίας;

Η Τηλεσυμβουλευτική υπηρεσία λειτουργεί ως μια πρώτη βασική επαφή, προσφέροντας τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του ζητήματος που σε απασχολεί και μιας αρχικής καθοδήγησης. Αν χρειαστούν περαιτέρω διευκρινήσεις, υπάρχει η δυνατότητα μιας δεύτερης προκαθορισμένης επαφής όπου ο σύμβουλος θα σε ενημερώσει για τις καλύτερες δυνατές επιλογές διαχείρισης του ζητήματος που σε απασχολεί. Ιδανικά αυτή θα είναι και η ολοκλήρωση του στόχου της τηλεσυμβουλευτικής.