Η Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Στήριξης Φοιτητών παρέχει τη δυνατότητα τηλεσυμβουλευτικής κάθε Δευτέρα 10:00 - 13:00 στην τηλεφωνική γραμμή 26610-87231.
Η επιλογή της Τηλε-συμβουλευτικής ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τις δια ζώσης συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης και δεν ενδείκνυται σε όλες τις κατηγορίες αιτημάτων.
Αποτελεί όμως μια ικανοποιητική λύση μιας πρώτης βασικής απάντησης σε ερωτήματα που σας απασχολούν, μπορεί να λειτουργήσει ως αρχική καθοδήγηση και βεβαίως διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ Συμβούλου και φοιτητή.
Είναι η Τηλεφωνική Γραμμή στην οποία μπορείς να καλείς ώστε να μιλήσεις απευθείας με έναν από τους Υπευθύνους Συμβουλευτικής και Στήριξης της Μονάδας, εκφράζοντας άμεσα το ζήτημα που σε απασχολεί.
Όχι. Η Γραμμή αυτή λειτουργεί ως μια πρώτη βασική επικοινωνία, προσφέροντας μια αρχική καθοδήγηση, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις τυπικές συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης για τις οποίες μπορείς να αιτηθείς μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας που φιλοξενείται στην Ιστοσελίδα της Μονάδας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία σου με έναν από τους Συμβούλους της Μονάδας, μπορεί να διαρκέσει κατά προσέγγιση έως και 20 λεπτά, αναλόγως το ζήτημα που σε προβληματίζει.
Μπορείς να συζητήσεις για οτιδήποτε σε απασχολεί καθώς η Συμβουλευτική είναι ένας ασφαλής χώρος μέσα στον οποίο μπορείς να “φέρεις” οτιδήποτε νοιώθεις πως χρειάζεσαι να συζητήσεις και να μοιραστείς.
Μπορείς να περιμένεις ότι θα μιλήσεις με έναν άρτια καταρτισμένο Σύμβουλο ο/η οποίος/α ενδιαφέρεται να σε ακούσει, να καταλάβει τις ανησυχίες σου και να σου προτείνει τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης τους.
Η Υπηρεσία της Τηλεσυμβουλευτικής στην οποία και ανήκει η Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης εξασφαλίζει το Απόρρητο της διαδικασίας το οποίο καλύπτει τόσο την όποια επαφή σου με τις Υπηρεσίες της Μονάδας , όσο και το τι θα ειπωθεί στις Συνεδρίες.
Οι πληροφορίες αυτές δεν διαρρέουν από την Υπηρεσία, παρ’ εκτός με τη σύμφωνη γνώμη σου και όποτε κρίνεται απαραίτητο.
Καλώντας την Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης, θα χρειαστεί να δηλώσεις τον αριθμό μητρώου φοίτησής σου. Τα στοιχεία αυτά δεν αξιοποιούνται αλλά λειτουργούν ως εχέγγυο του φοιτητικής σου ταυτότητας και άρα του δικαιώματός σου να απολάβεις της εν λόγω Υπηρεσίας.
Θα επωφεληθείς καθώς θα μπορέσεις να επικοινωνήσεις όποιο ζήτημα σε απασχολεί σε εκπρόσωπο μιας Δομής που διασφαλίζει τα προσωπικά σου δεδομένα, σε ακούει ενεργά, δεν σε κρίνει και επιχειρεί να σε καθοδηγήσει, να σε ενημερώσει και να σε στηρίξει. Προσπάθησε να είσαι ανοιχτός/η και ειλικρινής γι’ αυτά που σκέφτεσαι, αισθάνεσαι και ανησυχείς κατά τη συνομιλία σου με τον/την Σύμβουλο της Μονάδας. Αν νοιώθεις αμήχανος/η ή ντρέπεσαι να μιλήσεις για αυτό που σε απασχολεί, ξεκίνα από κάτι λιγότερο σημαντικό ώσπου να αισθανθείς μεγαλύτερη ετοιμότητα.
Αυτό θα το συναποφασίσετε με τον/την σύμβουλο που θα συνομιλήσεις. Αν ο/η Σύμβουλος κρίνουν ότι θα ωφεληθείς από επιπλέον επικοινωνία με τη Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης, θα ανανεώσετε το τηλεφωνικό ραντεβού. Αν όχι, θα σε καθοδηγήσει και θα σου συστήσει αυτό που είναι πλέον κατάλληλο για σένα, όπως να απευθυνθείς σε μια από τις Υπηρεσίες της Μονάδας Στήριξης Φοιτητών ή σε κάποια εξωτερική Δομή.
Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ως μια πρώτη βασική απάντηση σε αυτά που σε απασχολούν, προσφέρει μια αρχική καθοδήγηση, αλλά ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τις δια ζώσης συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης και δεν υπάρχει η δυνατότητα παροχής ενός πλήρους συμβουλευτικού κύκλου.
Η τηλεσυμβουλευτική αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα αντιμετώπισης αυτών που σε απασχολούν. Κατά τη διάρκεια της ο σύμβουλος αξιολογώντας τα δεδομένα που θα προκύψουν θα σε καθοδηγήσει για το ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα σου παραπέμποντας σε είτε σε ένα ολοκληρωμένο συμβουλευτικό κύκλο συμβουλευτικής/ψυχολογικής στήριξης στη Μονάδα Στήριξης Φοιτητών, είτε σε κάποια άλλη δομή ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Η υπηρεσία τηλεσυμβουλευτικής όπως και όλες οι υπηρεσίες στη Μονάδα Στήριξης Φοιτητών είναι δωρεάν.
Η μόνη δέσμευση αν αποφασίσεις να κάνεις χρήση αυτής της υπηρεσίας είναι απέναντι στον εαυτό σου, προσπαθώντας να επικοινωνήσεις όσο γίνεται καλύτερα οτιδήποτε σε απασχολεί.
Η Τηλεσυμβουλευτική υπηρεσία λειτουργεί ως μια πρώτη βασική επαφή, προσφέροντας τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του ζητήματος που σε απασχολεί και μιας αρχικής καθοδήγησης. Αν χρειαστούν περαιτέρω διευκρινήσεις, υπάρχει η δυνατότητα μιας δεύτερης προκαθορισμένης επαφής όπου ο σύμβουλος θα σε ενημερώσει για τις καλύτερες δυνατές επιλογές διαχείρισης του ζητήματος που σε απασχολεί. Ιδανικά αυτή θα είναι και η ολοκλήρωση του στόχου της τηλεσυμβουλευτικής.